man | tir | ons | tor | fre | lør | søn |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
3
| |||||
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
| |
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
24
| |
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
Så starter dykkersæsonen endelig igen og dermed fyraftensdyk med herlige stranddyk og efterfølgende hyggelig grill til solnedgangen.
Se datoerne nederst i denne artikel.
Ved stranddyk mødes vi kl. 17.30 på dykkerstedet, der som altid afhænger af vejrforholdene. Vi tager grillen med og pris for deltagelse i grillning er 30 kr. Kan man ikke nå det til den fastsatte tid, kan man altid aftale nærmere om senere fremmøde.
Der har været forespørgsler til bestyrelsen om muligheden for at lave en flaskerensedag i foråret.
Bestyrelsen vil gerne arangere en sådan dag senere på foråret, men for at kunne får styr på materialer og forbrugsstoffer, er det nødvendigt at vide hvor mange der vil deltage.
Processen med at rense flasker består af to step. En flaske, sjovt nok, og en ventil. For at gøre flaskerensedagen så effektiv som muligt, foreslås det, at nogle kan komme i klubben en aften og ordne ventilen. Det vil gøre hele processen lidt mere fleksibel, når vi mødes i klubben til flaskerensedag.
Det, som skal gøres helt klart i fht. sådan et arrangement er, at arbejdet skal I selv gøre. Der vil være personer tilstede som kan vejlede, men de vil ikke udføre flaskerensningen for jer.
Da der er ikke sat nogen dato endnu, vil der ikke være nogen bindende tilmelding. Skriv til Formanden og fortæl om du vil deltage og hvor mange flasker du vil rense.
[UPDATE] Jeg har været i kontakt med Scuba Gear i forbindelse med service af ventiler. Der findes mange forskellige ventiler, så det er ikke muligt, at købe et standard service kits, som vi kan have liggende klar, når vi skiller ventilerne ad.
Der er derfor to muligheder.
Det har i lang tid været et ønske, at det skulle være nemmere at kommunikere medlemmerne imellem på Facebook. Dette har af forskellige årsager ikke været muligt.
Henning og jeg brugte i sidste uge (d. 25 januar) en aften på at finde ud af hvorfor. Den grundlæggende årsag er, at klubbens Facebookside fra starten af er blevet oprettet forkert.
Det rådes der nu bod på nu ved at der oprettes en ny Facebookgruppe, der tilbyder denne mere interaktive kommunikationsform. Den gamle side fortsætter med at eksisterer. Den nye Facebookgruppe linkes ind i den gamle, så man ikke er lost, hvis man rammer forkert.
Klik på dette LINK for at komme til den nye Facebookgruppe. TIlmeld dig og du vil blive godkendt i gruppen meget hurtigt.
For at sætte skub i Facebookgruppen, vil der frem til 31 januar være en fotokonkurrence hvor der skal findes det nye header billede til gruppen.
Alle billeder er relevante, hvis de viser en eller anden form for klubliv eller klubrelevans. Der er fri leg. Er du i humør til at lave billedredigering og merge to, fem eller flere billeder sammen, vil det være fantastisk.
VINDEREN vil blive udvalgt af Facebook administratorgruppen i den første uge af Februar måned. Gevinsten er en flaske rødvin.
Vinderen får direkte besked og vil kunne hente sin gevinst på en klubaften i Februar måned.
En kategori for fortællinger om arrangementer i klubben.
En kategori for den vigtige information i klubben.
Al information der berører sikkerhed i klubben.
Kategori for medlemmernes turbeskrivelser.
Kategori hvor man finder alle typer af vejledninger og guides på hjemmesiden.
Her finder du de gamle røverhistorier fra den gang klubben var ung.
Artikler der ikke kan placeres af forfatteren selv.
Fortællinger fra klubmedlemmer der fortæller om deres interesse for dykning.
Kategori hvor emnet berører miljø.
Kategori for videoer der lægges på hjemmesiden.